nancysundh.blogg.se

hej här är min blogg den handlar om mig, 1D & mina kompisar

God natt

Kategori: Allmänt

Cha nu ska jag titta på scream 2 jag har villat se den jätte länge men har aldrig gjort det så jag tänkte att nu är det dags.
Jag har inte gjort så mycket idag mest chillat. Men jag var ute ett tag den skulle jag bara gå in och göra en sak men fastnade där. Men min lillebror är sjuk och har varit det ett tag så jag har tagit hand om honom för min lossas mamma är också sjuk och min pappa är lite sjuk och för att jag vill ta hand om honom. Han har villat vara med mig typ hela tiden när han har varit sjuk.
Sen nu på kvällen har jag typ bara sätt på toy story. När vi hade sätt 3:an ville Loke se på den igen men vi satte på 1:an istället. När den var slut såg vi på 2:an.
Aja det är rätt svårt och skriva med lösnaglar så jag ska se på film nu men jag bloggar jag ska försöka att blogga mer men den senaste tiden har jag varken hunnit eller orkat. Men jag ska verkligen försöka jag lovar.
God natt nu!!

Kommentarer

  • Mamma Carro säger:

    Snygga naglar!! Hoppas att alla kryar på sig!! : )

    2013-04-06 | 22:51:51

Kommentera inlägget här: