nancysundh.blogg.se

hej här är min blogg den handlar om mig, 1D & mina kompisar

Cha cha

Kategori: Allmänt

Hej förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade inte tid. Men det var rätt kul igår fast Moa var sjuk men Wilma var frisk. När jag och Wilma Satt i matsalen och prata säger mattanterna att vi ska gå ut då kollade vi på klockan och såg att det var 5min kvar på lunchrasten. Sen hände massa mer saker som var roliga men det orkar jag inte skriva om.

Hoppas att Moa är frisk idag. Vi har idrott direkt på morgonen idag:( så de är bara att hoppar att vi gör något roligt. Vi har jätte jätte jätte sen lunch idag typ klockan halv ett:( Men men det finns inget att göra åt det nu och snart får vi ju nytt schema.

På väg till skolan nu men vi ses sen hej då<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: