nancysundh.blogg.se

hej här är min blogg den handlar om mig, 1D & mina kompisar

Årets hittills dåligaste dag

Kategori: Allmänt

 Hej!! Idag har inte direkt varit min bästa dag. Började med de i morse. Sen skulle vi ju vara ute typ hela dagen . Det var faktiskt inte jätte kul för det blåste och snöade jätte mycket. Vi stod vid brasan typ hela tiden fast det var ändå kallt. När det väl var dags att gå tillbaka till skolan sa dom att vi skulle gå en annan väg fast den var mycket  längre. När vi kom till skolan märkte vi att vi luktade jätte mycket rök. Eftersom att alla 7:or hade varit där tog det inte lång tid innan hela korridoren luktade rök. Resten av dagen var vanlig. Sen när jag kom hem skulle jag hjälpa Malin med disken så att hon kunde laga mat. Fast då skar hon sig och jag hjälpte henne att linda runt en sak. sen åt vi mat och jag färgade håret bild kommer imorgon. 
Ses imorgon!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: